Wicker [10]  | |
| | |  | Написать письмо | В последний раз был 12:31 20-03-13 | | » Боевой уровень: 10 (2,655,589) +344,411
» Готовность армии: 100% » Мана: 20 / 20 » Район: Empire Capital
|
| Статистика | Протокол передач [>>] Протокол боев [>>] Протокол игр [>>] | Поставлено в рулетке: 29,800 Выиграно в рулетке: 30,000 Пройдено квестов: 0
Всего боев: | 2,885 | Выиграно: | 2,381 | Проиграно: | 504 |
| Всего игр: | 0 |  | Выиграно: | 0 | | | Проиграно: | 0 | | |
|
|
Ресурсы | Умения | Навыки | Абразив: 7
Огненный кристалл: 1
Осколок метеорита: 4
Цветок ведьм: 9
Ядовитый гриб: 4
| Рыцарь: 3 (93.83) +66.2 Некромант: 0 (0.00) +20.0 Маг: 0 (0.00) +20.0 Эльф: 7 (1184.78) +415.2 Варвар: 0 (0.00) +20.0 Темный эльф: 0 (0.00) +20.0 Демон: 0 (11.92) +8.1 Гном: 0 (0.00) +20.0 Степной варвар: 0 (0.00) +20.0 Фараон: 0 (0.00) +20.0
Гильдия Охотников: 5 (1070.64) +129.4 Гильдия Рабочих: 5 (2170) +830 Гильдия Картежников: 0 (0) +10 Гильдия Воров: 3 (270) +130 Гильдия Рейнджеров: 0 (0) Гильдия Наемников: 2 (284) +16 Гильдия Тактиков: 0 (0.00) Гильдия Стражей: 0 (0.0) Гильдия Искателей: 0 (0) +1600 Гильдия Лидеров: 0 (0) +80.0 Гильдия Кузнецов: 0 (17.34) +12.7 Гильдия Оружейников: 0 (46) +58 ( +) | |
Личная информация | Yus is my brother,we play in same computer.
27th position in second survival tournament.
184th position in Second Blindfold Tournament.
45th position in Third survival Tournament.
7th position in Fourth survival Tournament.
http://www.lordswm.com/?rid=240774
Magic model is R=1-(1-R_1)*(1-R_2)*...
I Enchant weapons , 1 x 3% Enchantment, I pay back 1000 gold for each 1%.
Transfer your elements with transaction price 1 gold.
Transfer your weapon with recall in 0.1 day, 0 combats, transaction price 1 gold.
3% Earth damage = 4 Meteorite shard + 4 Toadstool
3% Air damage = 4 Windflower + 4 Witch bloom
3% Water damage = 4 Ice crystal + 4 Viper venom
3% Fire damage = 4 Fire crystal + 4 Tiger`s claw
3% Ignore defense =4 Moonstone + 4 Abrasive
Waiting time : 0 hours.
I buy meteorite shard = 2500 gold each.
¤ Chance for ability to trigger:
If attHP >= tarHP, then
_Probability = 25% + 3% * (attHP/tarHP);
else
_Probability = 25% - 3% * (tarHP/attHP),
where:
» attHP is the total leftover HP of the stack that's using the ability;
» tarHP is "-"-" of the target stack;
|
|